Знайомство з ресурсами сайту

Початок роботи у системі. Знайомство з ресурсами сайту

Початок роботи у системі відбувається з відкриття сторінки сайту http://e-trade.com.ua/ у вашому браузері. Початкова сторінка містить перелік закупівель, інструменти для сортування, фільтрування, формування списку обраних закупівель, тощо. 

На головній панелі містяться інструменти для входу в особистий профіль та реєстрацію на сайті. 

Реєстрація 


Для повноцінної роботи з можливостями і ресурсами сайту необхідно пройти реєстрацію. Після авторизації користувачу стануть доступні функції: збереження фільтрів, додавання закупівель у обране, а також, найголовніше - Участь у закупівлях. 

Створення облікового запису

Для початку реєстрації  необхідно натиснути кнопку , що знаходиться у верхньому правому кутку сторінки. У вікні , що буде відкрито, необхідно заповнити власні дані. Просимо зауважити, що введена електронна адреса (E-mail) буде використовуватись для входу на сайт. 

(info) Зверніть увагу, що пароль повинен містити тільки латинські символи або цифри. Довжина паролю має бути від 6 символів

Для завершення заповнення сторінки необхідно погодитись з політикою конфіденційності та натиснути кнопку "Зареєструватись" . Після виконання даних дій на вказану адресу електронної пошти буде відправлено повідомлення, що містить посилання для активації облікового запису. 

Авторизація на сайті

Після виконання дій по створенню облікового запису користувачу необхідно лише авторизуватися на сайті, скориставшись кнопкою  у правому верхньому кутку сайту, у вікні, що відкриється, вказати електронну адресу та пароль та натиснути кнопку "Увійти" 

Відновлення паролю

 Якщо користувач забув пароль можна скористатися формою відновлення паролю. Для цього на сторінці входу в обліковий запис необхідно натиснути  , в наступному вікні вказати електронну адресу, за якою відбувалася реєстрація, та натиснути кнопку "Оновити пароль" 

На вказану електронну пошту буде відправлено лист з новим паролем.

(warning) Обов'язково треба замінити пароль, що відправлено на пошту, на більш складний

Зміна паролю

За необхідність Користувач може змінити свій пароль для входу в обліковий запис. Для цього необхідно натиснути на іконку користувача, що з’являється у верхньому правому кутку після авторизації на сайті. У спливаючому меню обрати "Персональний профіль"

Буде відкрито вікно, я кому можна змінити вказані при реєстрації ім'я, прізвище та пароль. 

Пошук та сортування закупівель на майданчику

Пошук Закупівель виконується за допомогою панелі фільтрів: 

За допомогою панелі, що знаходиться зліва на головній сторінці сайту, Користувач може обрати Закупівлі за їхніми параметрами, такими як "Тип закупівлі", "Стадія", тощо. Або може скористатися полем вводу  для контекстного пошуку по всім параметрам (зокрема, за назвою Учасників, Замовників, товарів, тощо)

Відфільтровані результати можна сортувати за допомогою випадаючого меню у правому куті сторінки 

(lightbulb)  Для полегшення використання фільтрів, що будуть часто потрібні користувачу, він має змогу зберегти їх, попередньо встановивши фільтрацію на переліку Закупівель


Додавання закупівель у обране

Користувач може додавати закупівлі до обраних для полегшення їх пошуку, а також для отримання оповіщень щодо зміни їх статусу. Для додавання закупівлі до обраних необхідно встановити позначку "зірочка" напроти закупівлі  (для видалення з обраних, відповідно, її треба зняти) 

Для відображення всіх обраних закупівель необхідно скористатися відповідною кнопкою із зірочкою у правому верхньому куті сайту 

Реєстрація організації

Для участі у закупівлях в ролі Учасника, користувачу необхідно зареєструвати організацію, від імені якої він буде брати участь. Для цього необхідно натиснути на іконку користувача верхньому правому кутку після авторизації на сайті. У спливаючому меню обрати "Особистий кабінет"

У сторінці, що відкриється, перейти до розділу компанії 

В розділі "Компанії" будуть доступні опції: Створення компанії та приєднання до вже існуючої. 

Приєднання до зареєстрованої компанії 

Якщо користувач знає, що дані його компанії вже використовуються в системі іншими користувачами, то він може вказати код ЄДРПОУ та подати запит на приєднання до цієї компанії. Після натискання кнопки "Запит" буде відправлено електронного листа Адміністратору компанії і він вирішить приєднати користувача, чи ні.

Створення компанії 

Якщо користувач не впевнений що компанія, яка йому потрібна вже заведена в системі, або точно знає що такої компанії немає, то він може скористатися формою створення організації, натиснувши кнопку "Додати компанію" та заповнивши всі необхідні пункти у новому вікні. 


Створення питання по Закупівлям

Користувач може ставити питання по закупівлі у спеціально відведений період для кожної процедури:

Допорогові торги - учасники можуть задати питання по закупівлі якщо закупівля перебуває у статусі „період уточнень”, тривалість періоду уточнень визначається замовником самостійно;
Відкриті торги - у цій процедурі періоди уточнень і подання пропозицій об’єднані. Учасники можуть задавати запитання протягом всього періоду, крім останніх десяти днів. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів;
Відкриті торги з публікацією англійською мовою - у цій процедурі періоди уточнень і подання пропозицій об’єднані. Під час цього періоду (крім трьох останніх днів) учасники можуть звертатись до Замовника з запитаннями або вимогами про усунення порушення.

Для того щоб поставити запитання необхідно натиснути кнопку "Додати запитання" на закладинці "Питання" необхідної закупівлі 

Буде відкрито області у вікні, до якої необхідно додати інформацію по суті питання 

(lightbulb) Всі поставлені Користувачем запитання можна переглянути в "Особистому кабінеті" в розділі "Запитання"

Оскарження закупівель

Користувач може створювати Вимоги та Скарги по закупівлях у спеціально відведений період для кожної процедури:

Допорогові торги - Вимога подається протягом усього періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації. вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-ох робочих днів.   

Понадпорогові закупівлі - Аналогічно до процесу оскарження Допорогових закупівель, будь-який користувач, зареєстрований на Майданчиках, може звернутись до Замовника з Вимогою про усунення порушення щодо визначення умов закупівлі. Крім того, Користувач може одразу подати скаргу без попереднього створення Вимоги.

Скарги на рішення Замовника щодо кваліфікації прийняті до розгляду, цілковито блокують подальші дії Замовника щодо кваліфікації учасників та активацію договору з переможцем.

У Відкритих торгах та Відкритих торгах з публікацією англ. мовою, Вимога подається не пізніше ніж за десять днів до завершення періоду прийому пропозицій.  

У Переговорній процедурі для потреб оборони, не пізніше, ніж за три робочі дні до завершення періоду подання пропозицій.


Для створення Скарги або Вимоги необхідно натиснути відповідну кнопку на закладинці "Скарги та Вимоги" необхідної закупівлі, у вікні що відкриється заповнити всі необхідні поля та за бажанням одразу подати Скаргу(Вимогу) або зберегти як чернетку і подати пізніше

(lightbulb) Всі поставлені Користувачем запитання можна переглянути в "Особистому кабінеті" в розділі "Мої скарги"


Подача ставок

Користувач може створювати свої ставки на Допорогові процедури, Відкриті торги, переговорні процедури для потреб оборони та конкурентні діалоги. Створювати ставки можна лише у період прийому пропозицій. Для створення ставки необхідно на закладинці закупівлі "Загальні" натиснути кнопку , після чого відкриється вікно ставки до якого необхідно занести інформацію, згідно з правилами конкретної закупівлі. 

Основні характеристики ставки: 

  • Ціна. Не може перевищувати передбачувану вартість лоту/закупівлі.
    (warning) Не вказується для конкурентних діалогів на першому етапі
  • Нормалізоване значення. Автоматично вираховується в залежності від обраних нецінових критеріїв, як вказана ціна розділена на коефіціент корекції.

    Коефіцієнт корекції розраховується за формулою:


    КК = 1 + (F1 + F2 + Fn)/PV


    де КК - коефіцієнт корекції

    F1..Fn - значення кожного нецінового критерію, вибраного учасником

    PV -- вага критерію “Ціна”
    (warning) Поле визначено тільки для лотів/закупівель з неціновими критеріями
  • Нецінові критерії. Додаткові опції, вказані Замовником, що впливають на розрахунок найбільш економічно вигідної пропозиції
    (warning) Їх наявність визначається Замовником
  • Підтвердження відстуностей для відмови. Поля, що обов'язкові для підтвердження для всіх ставок, окрім допорогових закупівель
  • Документи. Перелік та типи документів що додаються до пропозиції
  • Можливість автоматичного підтвердження ставки. В даному полі можна вказати дату та час коли ставка автоматично перейде до публікації із статусу чернетки. 
  • Можливі дії: "Зберегти як чернетку" - залишить ставку у статусі чернетки для подальших дій відміни або публікації. "Підтвердити" - одразу опублікує ставку до бази даних. "Відмінити" - просто закриє вікно, без додаткових дій.

(lightbulb) Всі створені Користувачем ставки можна переглянути в "Особистому кабінеті" в розділі "Ставки"